top of page

Informatie en links

Hier vind je alle informatie naar  belangrijke links terug

SchermĀ­afbeelding 2023-10-08 om 19.55.03.png

Aangifte ongeval

SchermĀ­afbeelding 2023-10-08 om 19.58.16.png

Voetbal Vlaanderen

SchermĀ­afbeelding 2023-10-08 om 20.03.24.png

Facebook

Wat te doen bij een ongeval ? 

Download het ongevallenformulier dat u hierboven terug kan vinden. Laat dit zorgvuldig invullen door een geneesheer en bezorg dit opnieuw aan één van de bestuursleden.

Voor meer inlichtingen kan u steeds terecht bij de gerechtelijk correspondent.

Wie is onze API-verantwoordelijke? 

Wie ben ik :

 

Mijn naam is Feys Maxim. ik be de aanspreekpersoon Integriteit van voetbalploeg KFC Doomkerke.

Als speler, ouder, trainer, bestuurder of vrijwilliger van onze club kan je bij mij als club-API terecht met vragen, vermoedens of klachten over psychisch, fysiek of seksueel grensoverschrijdend gedrag.

 

Je kan me gerust een mailtje sturen op Maxim.Feys@gmail.com of bellen op het nummer 0470/903029

 

Na afspraak ben ik aanwezig op de club en kan je mij persoonlijk spreken.

 

Als club-API luister ik discreet naar je vraag, je verhaal of behandel ik je melding. 

Ik kan ook advies verlenen bij de mogelijke vervolgstapen. 

 

DE CLUB-API

WAT?

Een aanspreekpersoon integriteit (API) is een laagdrempelig aanspreekpunt waarbij sporters, hun ouders, begeleiders of andere betrokkenen terecht kunnen met een vraag, vermoeden of klacht over (seksueel) grensoverschrijdend gedrag of lichamelijke en seksuele integriteit.

WAAROM?

We zien het als voetbalclub als onze verantwoordelijkheid om te waken over bescherming van onze leden. Nog te veel incidenten van grensoverschrijdend gedrag worden niet tijdig opgemerkt en aangepakt. Het is dan ook belangrijk om binnen de club aandacht te hebben voor een cultuur van openheid en veiligheid waar iedereen het gevoel heeft om moeilijke situaties of incidenten van grensoverschrijdend gedrag te kunnen melden.

TAKEN VAN DE CLUB API

De API luistert naar de vraag of het verhaal en verwijst de melder door wanneer nodig of verleent advies bij de mogelijke vervolgstappen, zonder zich inhoudelijk in de zaak te verdiepen of aan waarheidsvinding te doen. De taken van de API zijn:

  • Aanspreekpunt en eerste opvang

  • Coördinatie van de interne procedure en doorverwijzing

  • Preventieactiviteiten en ondersteuning

IMG-20240509-WA0188~2.jpg
bottom of page